Den här webbplatsen använder cookies för att förbättra din upplevelse, för statistik och för att visa skräddarsydda annonser. Genom din användning av webbplatsen godkänner du att vi använder dessa cookies.Läs mer i vår cookiepolicy »

Mässtidning

Bilaga i Dagens Nyheter

Annonsera i officiella mässtidningen

Maximera ert mässdeltagande genom att annonsera i Bo & Byggs officiella mässtidning som skickas med i Dagens Nyheter söndagen den 6 oktober. Helgen innan mässan är ett perfekt tillfälle att upplysa stockholmarna om vad de inte får missa på årets Bo & Bygg!

Läs mer & boka annons här

Ta chansen att maximera ert mässdeltagande och vid ett perfekt tillfälle inför mässan synas ut mot Dagens Nyheters köpstarka läsare. Det här är er chans till fördelaktig annonsering i Bo & Bygg:s officiella mässtidning, där ni visar kunderna vad ni erbjuder, berättar om era specifika mässerbjudanden och varför de ska besöka just er under mässdagarna.

Mätningarna av förra årets mässbilaga gav nytt rekord med ett Obs-värde på 77% och mycket hög call to action.

Bo & Bygg:s egen mässtidning når via Dagens Nyheters Storstockholmsupplaga nära 440 000 läsare veckan innan mässan. Tidningen delas dessutom ut på bästa plats på mässan och är den officiella mässtidningen riktad till besökare på mässan.

För att skapa en stark digital närvaro så distribueras mässtidningen även digitalt till Dagens Nyheters ca 160 000 digitala prenumeranter.

I mässtidningen finns artiklar med tips inför bygget, vad mässan erbjuder och vilka utställare samt experter som finns på plats. Nog så viktigt är dock de utställande företagens annonser. Det är för er som besökarna kommer! Ofta kommer besökarna fram till Informationsdisken, visar upp en annons och frågar efter vägen till den utställaren.

Bo & Bygg:s mässtidning produceras i samarbete med Newsfactory som med mångårig vana har den rätta kompetensen för att producera en tidning som verkligen lyfter fram allt det som Bo & Bygg erbjuder besökaren.

Snabb fakta:
  • Ca 450 000 mottagare
  • 81% av mässans besökare har för avsikt att handla på mässan
  • 89% söker inspiration och kunskap
  • Närmare 35 000 besökte mässan 2018

Se mässtidningen 2018 här »

Läs mer & boka annons här »